torsdag 29 december 2011

Om ni visste vad jag längtat efter klöver tyget i jersey!


Så damp det ner i brevlådan idag, klövertyget i jersey :) Helt underbart, precis så som jag hade tänk mig att det skulle vara :) Jag var ju tungen att sätta saxen i det med en gång ;) Hade inte tålamod tvätta tyget innan ;) Hade funderat på grönt till innan jag fick tyget och det blev ju riktigt bra. Fickorna gjorde jag runda denna gången, såg ett par så snygga byxor med runda fickor som Malin-skapat-av-mig hade gjort och kunde inte låta bli att göra en likadan variant på ficka själv. Tråkigt nog upptäckte jag, då jag skulle fortsätta klippa i tyget, att mitt på var det 4 hål :( så skapandet fick ta stopp ett tag tills jag fått ett svar från den jag köpte tyget, hur vi ska lösa det hela. Fast jag har det i blått och i rött också, så lite att sy i har jag allt :) Fick invigt mina nya namnlappar också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar