lördag 3 december 2011

Fått fnatt på strass-stenar ;)




Så fick jag äntligen lite tid att sy i tygerna jag köpte från Tyskland för sbart 2 månader sedan ;) Efter det har jag hunnit med att handla från JNY då dom hade fraktfritt. Tyckte att deras stjärnor passade riktigt bra till Michas tyg :) Jag tror inte att det syns på bilden, men alla blommor har fått strass-tenar på sig, sonen är mycket nöjd, Och dotterns mössa blev prydd med turkos strasstenar, nöjd hon med. Det där med strass-stenar var ju kul, nu får det bli till mig nästa gång.
Mössmönstret är eget, tyget är från Liandlo och strasstenarna kommer från min egen e-handel, som du hittar här www.oneexter.se (snart gät det även att komma dit via www.3exter.se) Tröjan är ett mönster från en Ottobretidning som jag gjort om lite, jag behöll dock ärmen, men jag vet inte om jag gillar denna typen av raglanärm, vill nog hellre ha en lite rundare form på den. Eller så blir det samma igen ;) Gillade mudden och faktiskt tyg kombinationen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar