måndag 13 februari 2012

Så var det dags att uppdatera sommargarderoben igen

Lilleman är ju den som växer mest så det var hans tur igen ;) Har änltigen fått använt tyget med rävarna från Michas och stretchfrottén som jag köpte på Jofotexrean i julas. Shortsen sutar årecis nedanför knäna, praktisk modell tycker jag :) Köpte några liknande från Me and I för många år sedan, dom har varit favoriter så jag gjorde ett eget mönster med dom i åtanke. Nu ska det bara provas sedan ska det bli fler sånna här set ;) Glömde dock att sätta dit mina namnlappar, men jag tror att dom orange kommer att passa bra :)

3 kommentarer:

  1. Härligt att börja se sommarkläder redan!! =)

    SvaraRadera
  2. Fint set! Ambitiöst med sommarkläder redan nu =) Borde kanske sätta igång själv.

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Tror också att dom blir favoriter!
    Har små babyshorts i huvudet nu, men måste sy klart till mig själv före bebben ska få nåt.. ;o))

    SvaraRadera