onsdag 30 mars 2011

Ibland går det fort

Nu har alltså e-handel öppnat och det har kommit en del beställningar :) Jag har sytt och tyvärr glömt att fota grejerna jag gjort.
Bland annat så skulle min kusin döpa sin dotter för ett tag sedan och min mamma ville ha med sig ett set i present. Det blev byxor, mössa och dregglis i tyget med cerise apor på rosa botten, mysigt blev det i alla fall. Tror jag ska sy t-shirt och byxor i det till e-handeln också.
Har utöver beställningarna i e-handel fått en beställning från en gammal kollega som börjat jobba på förskola och ville ha en kul t-shirt. Hon valde själv tyget, Jofotex flodhästar i orangerött, ska börja sy på den snart. Tycker själv att jag fick till ett ganska bra mönster. Blir den bra kanske jag även kan matcha mamma med syskonen i e-handeln. Vi får se ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar